lørdag den 25. maj 2013

Update for to dage..

Det er ikke fordi at jeg er doven - ahhrrr lidt måske. Men nej - Jeg har simpelthen været så træt i de to sidste dage. Det er ligesom om det begynder at lysne igen nu, men jeg sov en stor del af dagen i går samt i formiddags har jeg lagt to gange. Jeg tror det er fordi at jeg har "overbrugt" mig selv. Det har jo været helt enormt lige pludselig at få mere energi . Det er jo lang tid siden. Så jeg har nok overvurderet lidt hvad kroppen har kunnet tage. Jeg har jo været inaktiv i mange år nu, min krop er slet ikke vant til mange ting på en gang. Så de kommende dage tager jeg det lidt med ro.



Jeg har stadig ikke nogen af de "kendte" bivirkninger. Jeg kan på den norske LDN side se at det også kan være sådan at man kan starte med for lille dosis. Men indtil videre tror jeg min er ok... Det er meget individuelt fra person til person....

Men jeg håber dagen imorgen giver lidt mere energi igen...smiler

For var det dejligt...


Ha en dejlig lørdag aften - der er kessler kamp idag... smiler


KH karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar