søndag den 26. maj 2013

Søndag var en køn dag.

Hold nu op et dejligt vejr vi har haft her i Nordjylland. Solen har skinnet og en dejlig brise, har sørget for at der ikke blev for varmt. Så jeg har nydt dagen idag. Jeg har været henne og sove lidt. En lille lur. Min energi har været ok her i dag. Jeg har fået lavet lidt i drivhuset. Helt specifikt fået lavet "hængende tomat planter"  Billedet under er ikke mine - men fik ikke lige taget et billede.....det bliver spændende og se om det kan lade sig gøre. Jeg prøver så vidt muligt at finde nogle løsninger, så jeg ikke skal lave for meget arbejde i haven. Heldigvis vil min kæreste meget gerne hjælpe og det er skønt.




Jeg gik først i seng i går nat kl. 03:30 ca. og jeg var rimelig frisk til morgen. Vi havde dejligt besøg af min søsters pige Louise og hendes kæreste Christian og Svigerfaren. De skulle se bokse kampen her, og vi spiste derfor sammen først. Gik en lille tur og så havde de den skønneste kage med som louise havde lavet. Jeg kan mærke at jeg er ved at få appitet igen. Jeg har tabt mig en del pga. mavesåret og smerter. Men nu virker det lidt som om kroppen er på vej til at hele sig. Alt dette ville ikke have været muligt, selv med hensyn for bare en måned siden. Så LDN virker endnu. Og hvor er det dejligt.. Jeg håber snart at jeg kan komme op til Hjørring Sygehus og få LDN derigennem. Så er det hele lidt nemmere.






Jeg har ikke så meget mere at tilføje i dag.

LDN gør så jeg kan tænke mere og Fibro tågen er næsten ikke tilstede mere. Mine smerter er dog ens endnu. Tålmodighed er en dyd. Men det kan tage op til et år for at få den fulde effekt og man skal skynde sig langsomt med det. DET ER IKKE EN KUR MOD ALT - men et super fint alternativ til alt den "farlige" Gigt medicin jeg har taget tidligere.


Sov godt derude.....

Knus herfra.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar