mandag den 27. maj 2013

På lørdag øger jeg til 1,5 mg LDN

I dag har lignet de foregående meget. Jeg sover simpelthen så dejligt. Mere tungt og sammenhængende søvn gør altså noget for kroppen.  En ting jeg har lagt mærke til er at jeg her inden jeg tager LDN godt kan være lidt mere træt. Men om det hænger sammen med mit aktivitet niveau eller hvad - det kan jeg kun gisne om.

Jeg er stadig meget meget glad for LDN s virkning og ville virkelig ønske der kom fokus på det.

Jeg har jo tidligere nævnt at jeg har kontaktet forskellige omkring LDN. Heriblandt fibromyalgiforeningen danmark. De havde hørt om det - og ville gerne høre fra mig igen om evt. virkning for mig. Så det gør jeg om en måned eller to. Så kan man nok bedre give et overblik over mine bivirkninger og fordele.

Som nævnt er dagen i dag gået som de andre, travlt med for meget, men jeg har formået at vaske tøj OG hænge det ud SAMME dag... det er jo store ting det her...smiler så skal vi se om jeg kan få det lagt på plads  inden der er gået en uge... det ville være rigtigt dejligt




Ha en dejlig aften derude.... Jeg kan jo se at der er en del inde og snuse på siden. Det ville være super rart hvis i enten lagde en besked eller evt. tilmeldte jer som fast læser....

Tak herfra...

Sov godt og dont let the bed bugs bite....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar