tirsdag den 28. maj 2013

Dejlig dag idag..

Endnu en dejlig dag er forbi.

Jeg har bemærket en sjov ting som jeg underligt nok først nu er kommet i tanke om.

Jeg havde efter mit blødende mavesår (og før det) haft ondt i højre side nederst i maven. Jeg har rendt til læge i tide og utide med dette. Min læge mente at det var fibro smerter fra min ryg. Og da jeg så fik konstateret at der var et sår - ja så troede jeg jo at det var det. Men da de sjove diffuse smerter er foresat efter behandlingen mod mavesåret - så har jeg rendt ved lægen igen. Og endnu en gang "FIBRO". Jeg har nok mere hældt til at det måtte være irritabel tyktarm eller sådan. Hvilket jo også kan skyldes "FIBRO"

Men efter jeg er påbegyndt LDN - så er smerterne mindsket. De er ikke væk, men de er knap så frembusende. Jeg har jo stort set været sløj af det siden sidste år og har brugt ekstra mange kræfter på at klare hverdagen med fibrosmerter/facetledssmerter/mavesmerter. Samt meget lav blodprocent.

Men det føles anderledes nu. Mon også LDN har hjulpet der??



Tiden er på min side og jeg har kun forhåbninger for fremtiden.

Jeg kan holde til lidt ekstra nu - og derved kan jeg mærke at der kommer mere glæde og plads til lidt livs kvalitet...

Nu vil jeg gå til ro... inden dagen er helt omme...smiler

Sov godt derude...

Kærligst fra karina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar