torsdag den 23. maj 2013

6 Dosis Af Energi boost

Jeg har haft endnu en travl dag, som uden "LDN" ville have kørt mig helt ned og jeg ville i hvert tilfælde have behøvet en eller flere hvil på langs i løbet af dagen - som plejer at være på 1½ time ca hvergang. Det har så ikke været nødvendigt i disse dage med ldn. Jeg er stadig sådan "jamen kan det holde" Jeg er jo kun lige begyndt!

Det er ikke en mirakel kur - forstået på den måde. Jeg er ikke fri for min sygdom, men jeg føler at jeg har fået et våben imod den. Et som rent faktisk virker og ikke er farligt for mig.



Min fibromyalgi gør jo så jeg føler mig som en gammel kone på 80 år, når jeg har stået/siddet/langt i en stilling ret meget mere end 5 min. Det har jeg stadig, men i og med at at jeg er lidt mere klar i hovedet, er det som om der er blevet lidt mere luft til bare at være til, uden konstant at føle sig helt uduelig.

Jeg er stadig på 1 ml flydende og vil vente i hvert tilfælde en uges tid mere - måske endnu længere før jeg prøver at sætte det op. Jeg vil jo gerne se, om jeg evt kan blive,bare lidt mere mobil uden smerter.

Jeg har svært ved at falde i søvn til natten og det er selvfølgelig ikke smart i længden. Men jeg kan se at nogen har prøvet at bytte tidspunktet man tager sin dosis på ud til om morgen og derved afhjulpet dette. Men jeg er ikke helt klar til at bytte om på det heller endnu. Tænk hvis jeg mister denne følelse af mere energi igen.. Smiler..

Så min plan er indtil videre at forsætte med aften dosis kl. 21:00 ca. og gerne i mindst 4 uger. Så prøver jeg at sætte det 0,5 mg op og ser hvad som sker...

Jeg kan mærke at jeg godt kunne gå hen og blive lidt "frelst" vedr. LDN, forstået på den måde, at jeg ville ønske at alle der havde prøvet at være så smerteramt og energi forladt som jeg har været de sidste par år, at de kunne få den fornemmelse som jeg har fået. At man kan holde til lidt mere igen....

Set i forholdet til alt det møj medicin jeg har indtaget gennem alle disse år, siden jeg fik min diagnose, så føles dette som om at jeg "bare tager et kost tilskud" . Med det mener jeg - jeg føler overhovedet ikke at dette kan gøre mig nogen skade. Hvis jeg er nødt til resten af livet at spise LDN for bare at være lidt "normal" - så har jeg ikke nogen skrupler. Overhovedet.

Jeg håber sådan at det bliver nemmere for mig at få det. Det er nemt at få via nettet - men kunne jeg bare hente det på mit lokale apotek, så behøvede jeg ikke tænke fremad så meget. Jeg er allerede nu ved at bestille min anden omgang. Jeg vil ikke risikerer at løbe tør!!!

Sov godt derude... kan i sove godt...

/Karina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar