mandag den 20. maj 2013

:::::::::LDN UPDATE:::::

18 Maj kl. 21:00

Det var med bævende hænder at jeg målte 1ml LDN op i et glas juice. Som nævnt i tidligere indlæg har jeg været rad for hvordan det skulle gå - men et par hurtige spørgsmål angående LDN på de norske  facebook sider fik mig på ret køl igen. De sider er UUNDVÆRLIGE hvis du starter op eller er i gang. Der er mange som har brugt det mange år og ved hvad de snakker om. Masser af newbees ligesom mig selv selvfølgelig også - smiler. Du kan få støtte disse steder promte:


Jeg var totalt færdig efter at havde været i haven hele dagen. Det var jo første gang med rigtigt have vejr og jeg har forsømt den lidt vel rigeligt - så jeg havde jo lavet for meget. Så efter melodi grand Prix var set og vundet, sov jeg faktisk rimeligt hurtigt. Var spændt på om jeg vågnede af mareridt som nogen har gjort.

19 Maj - Morgen

Da jeg vågnede til morgen følte jeg mig totalt udbrændt - ikke så meget anderledes end andre fibro dage. Jeg havde jo haft gang i haven igår. Alle muskler rørte på sig og fortalte at de var der endnu. Ingen mareridt i nat - men faktisk en tung dejlig søvn. Det er nu lang tid siden jeg har sovet fra jeg lagde mig til jeg vågnede. Skal ind til min søster senere på dagen.

19 Maj - Aften

Har været på farten hele dagen. Og er blevet enig med mig selv om at det står på lidt egen omsorg i aften. Maske i håret - rense hud og dejligt langt bad.. Mine muskler gør FA......... ondt - men jeg er måske ikke helt så omtåget af fibro tåge - glæder mig til at sove. Jeg er meget meget træt.

20 Maj - Morgen

Igen en nat hvor der blev sovet igennem. Jeg vil ikke gå så langt til at sige at jeg føler mig udhvilet - men det føles som om jeg har sovet lidt bedre end før. Kan det måske betyde at det kan hjælpe mig også. Jeg tør ikke være for optimistik endnu. Har kun fået det to gange... tredje gang i aften. Men jeg glæder mig.

Jeg har stadig ondt i muskler fra haven - men det kender alle med fibro jo. Lav for meget en dag, betal de næste 2/3 dage. 

Jeg er lige vågnet fra min eftermiddagslur. Og føler mig egentligt godt tilpas, trods smerterne. Mere vågn end jeg plejer... 


20 Maj - Aften

Nu her er kl. 17:18 og jeg er faktisk stadig ok frisk. Omkring denne tid plejer jeg faktisk at være træt igen. Men nu har jeg fået sat kylling over - og huskede faktisk at gå ud og vende den denne gang.. FREMSKRIDT::::::: Jeg glemte den ikke..... 
Jeg glæder mig til at se om det er noget der holder - eller om man kører lidt på adrenalinen over at være igang.

Rigtigt god aften til jer derude.... følg med imorgen igen ved at klikke på "bliv medlem " af siden.

Så får du automatisk en mail - når der er nyt herfra.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar