lørdag den 18. maj 2013

Sommer og Sol & LDN dag......



Nej - hvor er det dejligt med lidt sol i hovedet. Dette forår har ventet længe på sig. Men hvor er det dejligt det er kommet. Jeg har været i haven meget af dagen. Siddende på min lille stol - og lidt ad gangen.

Det er nok det der er sværest ved at have FM. Ikke at kunne lave så meget af gangen. Jeg har svært ved "kun" at tage lidt. Så nu er jeg helt helt færdig.

I aften skulle egentligt være min debut med LDN. Men jeg ved ikke helt hvorfor jeg tøver - Måske skulle jeg bare tage den beslutning også komme igang. Jeg tror det faktisk handler om ikke at ville blive skuffet. Hvis jeg nu er en af dem som det ikke har effekt på - Ville jeg kunne magte det??

Jeg fik jo pakken igår. Jeg havde jo ikke held med at få det ved egen læge, i hvert tilfælde ikke her i første omgang. Men jeg er jo blevet sendt videre til Hjørring sygehus. Så må vi se hvad reumatologerne siger.
Den kom i en fin lille flaske med en engangssprøjte med mål. Jeg skal starte op på 1ml hver aften. Der var ligeledes en fin info blanket med (godt nok på engelsk - men det går) Jeg er faktisk helt tryg ved at have fået det fra dr. Norman Poole. Han har været rigtigt flink til at svare via mail og givet mig svar på det jeg nu kunne komme i tanke. Selve bestilingen gik super fint  - hurtigt for mit vedkommende, men jeg kan se på de norske sider, at der er ved at komme run på for at få det. Men det er jo klart, hvis der bare er en kinamands chance for at det virker, så skal man da prøve. og uden nævneværdige bivirkninger.


Mens jeg har sat her og skrevet. - er jeg blevet enig med mig selv om at det er i aften kl. 22:00 det sker... Der starter jeg op, jeg kan jo ligeså godt få set om det kan gøre noget for mig.

Jeg laver en status her hver dag fra nu af - og indtil enten jeg stopper pga. manglende virkning eller fordi jeg simpelthen har det så godt at jeg er taget ud at rejse... Nej - mindre kan også gøre det.


Jeg håber i har nydt dagen idag og været bedre til at passe på jer selv - end jeg nogen gange er.

Heldigvis har fibro tågen ikke været så slem i dag... eller også er det bare fordi jeg har været alene hjemme...smiler.. så lægger jeg ikke så meget mærke til at ordene nogle gange mangler..

Ha en dejlig aften derude...

/Karina

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Masse lykke til i kveld, det går nok bra, jeg er på femte uka,tar min kl21 hver kveld,
    Klem fra sylvia

    SvarSlet
  2. Tak sylvia.... nu er der lavet en update om hvordan det går... skulle lige huske at jeg skulle lave den..smiler....

    Alt godt til dig også herfra...

    knus

    SvarSlet