mandag den 13. maj 2013

Helt smadret…


Ja, så er der endnu en fibro dag på vej.  Jeg har vist haft lidt for meget tid foran Pcén. Er helt mørbanket. Jeg afventer stadig svar fra min læge om han vil være med til at give mig LDN. Det ville være det allerbedste. Ellers er der masser af andre muligheder i england blandt andet. Her kan man få en lægekonsulation via mail eller telefon.

Jeg læser dagligt på den norske facebook side: https://www.facebook.com/groups/125683697583815/ (du skal anmode om medlemskab)

Der er masser af dejlige beretninger om folk som har været i gang længe og folk der starter op. De oplever engang imellem forhindringer med nogle læger – men her er der flere læger som ved hvad det handler om. Ligeledes er der en hel liste med apoteker, som opmåler og dosiser medicinen.

Jeg er spændt på hvad fremtiden bringer. Jeg er ikke helt blåøjet og ved at det kan ikke fjerne min fibromyalgi, men kan jeg få flere dage hvor jeg er “normal” og ikke fibro ramt, ville jeg være dybt taknemmelig.  Så jeg er mere end parat til at prøve.

Det er min klare overbevisning at der ikke sker noget ved at prøve.

Jeg har alt at vinde.

Jeg forventer at min læge kontakter mig i dag – Hvis han gør, skriver jeg igen senere.

Ellers holder jeg mig til sofaen


„Life consists not in holding good cards, but in playing those you hold well.“

Ingen kommentarer:

Send en kommentar