mandag den 13. maj 2013

Første nederlag…øv


Ja, som titlen nok siger – så var min læge ikke meget for det. Men da han trods alt er en af de bedre læger, synes han at han vil sende en henvisning til Reumatologisk afdeling og se om jeg der igennem kan komme igang med et kontrolleret forsøg.
Jeg er ikke helt blevet enig med mig selv om hvad jeg føler om det. På den ene side er jeg helt sådan, øv og på den anden side er det jo super fint, hvis det kom igennem på sygehuset. Så kunne det være det også blev nemmere for nogle andre, at få det hvis det virker godt for min fibromyalgi.

Så nu må jeg se hvad de næste dage bringer af tanker om det. Jeg har tænkt at hvis der skulle være total lang ventetid på at komme til. Så vælger jeg E-konsultationen fra england. Her kan man få en recept og derved komme i kontakt med en læge.

Jeg vil så gerne prøve det og se om det kan være med til at forbedre min livskvalitet. Tænk at kunne måske komme til at holde til mere en 1 ting ad gangen.

Kampen er først startet nu.

Sov godt derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar