mandag den 13. maj 2013

Medie lus…Nej ikke det mindste…


Jeg har tænkt mig at sende en mail her i dag til TV2 om LDN behandlingen som foregår i det skjulte og som er en velbevaret hemmelighed. Det kan ikke være rigtigt at der slet ikke er nogen som oplyser om dette, når det nu ser ud til at virke på så mange mennesker. Men det hele er et spørgsmål om penge tror jeg. Det koster vist rundt regnet omkring 1 – 5 kr om dagen at bruge og det kan slet ikke svare sig for medicinal industrien at gå ind i det.

Men frem må det – så vi ved om der er nogle som får det bedre. Tænk på alle de penge staten kan spare – og folk får et bedre liv…

Jeg har selv bestilt nu fra UK og går i gang om små 14 dage. Jeg glæder mig afsindigt…

Det er jo ikke sikkert det hjælper på mig – men jeg kan jo se at det har hjulpet mange mange i Norge. Så det får i hvert tilfælde en chance.

Jeg ønsker alle en dejlig lørdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar