mandag den 13. maj 2013

Så er vi da på vej!


Ja, så er skemaet til lægen printet ud og tid aftalt. Han kikker på det i eftermiddag. Jeg håber godt nok han er positiv over for det. Jeg er simpelhen nødt til at prøve dette.

Jeg har været en del på de norske sider for LDN (link kan du finde under tja…
links ;-) og kan se at det mest alm er at man starter op på 1,5 mg og dernæst øger dosis langsomt, afhængig af hvordan man får det. Der skulle jo ikke umiddelbart være nogle nævneværdige bivirkninger.

Man kan åbenbart sagtens købe 4,5 mg i danmark også. Det vil jeg finde ud af snart. Jeg tager lige snakken med lægen og så må vi se hvad der er nemmest. Jeg er ikke helt sikker på at min fibro hjerne kan magte at skulle lave specielle doseringer osv. fibro_fog_day_88ef3190deafcbc964ea9b0135662fee-b58ebe754fa2c25ec231830b1ee486b9

Nok for nu – Jeg blogger i aften med sidste nyt

Kærligst herfra

Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar