onsdag den 15. maj 2013

ZZzzzZZZZZ



Tja - sådan er der jo mange dage med fibro der. Idag er en af dem. Hold nu op, hvor er jeg træt og uklar i hovedet. Det er ikke idag de store tanker falder mig ind. Jeg håber sådan at LDN kan give mig bare lidt mere frirum til at være til. Det ville være så skønt. Men jeg er også udmærket klar over at det ikke er en helbredelse - men en symtom lindring det kan give. Og det er ikke engang sikkert det virker for mig. Så må jeg glæde mig over at det har hjulpet mange og intet er jo afgjort før jeg har prøvet. Jeg glæder mig virkeligt til at se om det kan hjælpe. Specielt en dag som i dag. Hvor det har været træls hele dagen og hvor jeg er glad for at min store pige er så dygtigt til at lave mad. Vi har lige fået verdens bedste lasagne med salat..

Min datter skal holde stor fest for ikke mindre en ca 70 mennesker, når hun bliver 18 år her i juni. Jeg har sådan lidt, skal jeg begynde med LDN inden eller vente til efter. For hvad hvis nu jeg er en af dem som får lidt sygdoms fremskred i begyndelsen. Jeg har ikke helt besluttet mig endnu for om jeg skal vente.

Nok for nu.. laver alt for mange stavefejl og øjene vil ikke rigtigt mere..

Sov godt derude


/Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar