tirsdag den 14. maj 2013

hvem sidder der bag skærmen?

Ja - det gør jeg. Selvom jeg rent faktisk burde lægge i min seng, har dagen i dag været rimelig super fin. Trods fibrotåger og deslige...

Jeg har idag været oppe og få en gastroskopi for at tjekke op på mit mavesår. og det var heldigvis i orden igen. Sådan en lettelse det var. Og mine LDN piller er på vej fra UK.

Men jeg kan altså godt nok ikke sige mig fri for at være noget omtumlet i hovedet af og til. Lige mens jeg sidder her og skriver - kommer jeg igen igen i tanke om vasketøjet. Som dog kun er vasket engang i dag og som nu meget gerne vil op og hænge. Jeg havde faktisk tænkt tanken tidligere på aften. Men hvis jeg ikke reagerer med det samme på tanken - tja så er den glemt 2 sek efter. Jeg har ikke tal på alle de gange jeg er nødt til at vaske flere gange....

Idag har jeg også præsteret at sende mail til min søn - som var til min datter og omvendt... tja.. jeg håber sådan at det snart "letter" lidt.

Er ved at være træt af sedler jeg glemmer at kikke på.



Jeg tror det er blevet forværret efter at jeg ikke længere tager smertestillende anden panodil. Når smerterne bliver så kraftige, tror jeg at det går lidt ud over min hjernefunktion ....smiler...


Lige et eksempel fra virkeligheden... Jeg ville lige finde et billede der kunne beskrive "tågen" og da jeg skulle til at google... tja.. så kunne jeg ikke huske hvad jeg skulle.... der kan nogen gange gå kort tid før det kommer igen til mig - nogen gange aldrig.....SÅ NU KIKKER JEG EFTER ET BILLEDE::::

Fandt en masse... men helt bestemt det allerbedste. Min ynglingsfigur fra FIND NEMO. Jeg tror nok hun hedder DORIT og jeg havde glemt at hun heller ikke kan huske... Må finde den film et eller andet sted igen.



SOV godt derude...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar