tirsdag den 21. maj 2013

Dosis nr 4 af LDN

Ja, så er dagens LDN taget og dagen er gået godt. Jeg havde jo et hårdt presset program for dagen og det skal jeg love for at det er blevet til.

Vores elskede loppe blev efter samtale med dyrlægen, givet lidt ekstra tid. Hun er vist ikke helt klar til selv at sige farvel. Da jeg stod og snakkede med dyrlægen, hoppede hun rundt i haven som en vårhare og legede med Anton (vores snart toårige "han tror han er konge" hund)
Så hun bliver ved os lidt endnu, meget dejligt

Jeg har idag bemærket en sjov ting. Jeg er knap så ramt af fibro tåge. Jeg har stadig ord og sætninger jeg døjer med at finde. Men det føles knap så overskueligt i mit hoved. Der er sket mange ting i dag, som normalt ville have fået min hjerne til helt at kokse. Men det skete ikke. Selv min datter har bemærket det. Jeg har ligesom kunne rumme mere i dag. Smerterne er ikke så meget anderledes, men den dybe søvn har nok gjort så det føles lidt mere overkommeligt.

Jeg har igennem de sidste mange mange år stort set været oppe hver nat jo. Men ikke de sidste par nætter og hvilken fryd.

I dag er første dag i meget meget lang tid - faktisk så lang tid at jeg ikke kan huske hvornår det var at jeg ikke har været nødt til at lægge mig og hvile.. Glæder mig til at se om hævnen fra fibroen kommer imorgen. Det plejer den jo.

Jeg er meget træt nu og vil prøve at se om jeg kan komme i seng i ordentligt tid. Lige nu faktisk..smiler

Så sov godt og indtil videre så er jeg bare SÅ GLAD for LDN. Ingen bivirkninger indtil nu og jeg tager stadig 1ml flydende LDN. Jeg har planer om at skynde mig langsomt med det her.

De kærligste godnat hilsner

/Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar