mandag den 13. maj 2013

LDN fra England... Jubiiiii

Så er der mail fra UK


Lægen Dr Norman Poole har endelig fået kikket mine oplysninger igennem og intet skulle være tilhindre for at jeg skulle kunne starte på LDN. Nej hvor jeg glæder mig. Der vil nu gå formentligt et par dag og derefter betaling også skulle jeg meget gerne modtage en pakke med flydende LDN. Min startdosis vil være 0,75mg og ender der hvor jeg har det bedst. MAX 4,5mg pr. dag dog.

Jeg har fået stor hjælp til dette via den norske LDN side og vil i aften få langt links ind.

Som i nok kan se har jeg byttet udbyder - Kunne ikke magte alle de reklamer fra Bloggers delight. Så håber at denne udgave er iorden for jer. Den er i hvert tilfælde mere overskuelig for mig selv..smiler

ha en dejlig aften herfra pcen...

/Karina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar