mandag den 13. maj 2013

Dag 1


Igår den 26/04-13 stødte jeg for første gang på ordet “LDN”. Det var via en facebook gruppe for fibromyalgi ramte i Norge. Og jeg havde ikke læst ret længe før jeg blev helt vild.

Dette lød simpelhen for godt til at være sandt. Så jeg har trevlet hele nettet rundt efter informationer om ”LavDosis Naltrexon” som det hedder. Jeg kunne faktisk slet ikke sove – så mange informationer og undersøgelser der skulle læses igennem. Så da jeg vågnede i dag besluttede jeg mig for at ville lave denne side. Både for min egen skyld – men også for alle dem som endnu ikke ved hvad det hele går ud på.

På mandag den 27/04 vil jeg tage kontakt med min egen læge, for at komme i behandling med stoffet. Og det er bl.a også det denne blog/hjemmeside skal bruges til. Til at fortælle hvad der sker med min fibromyalgi, ved at tage dette stof.

Som du kan se under punktet: om mig, tåler jeg ikke længere gigt medicin pga. blødende mavesår. Så dette håber jeg kan være udvejen eller rettere vejen tilbage til et godt og forhåbentligt mindre smertefyldt liv.

Dette første indlæg bliver lidt kort, da mine kræfter er brugt for i dag. Jeg har jo lige skulle finde ud af denne blog…smiler…

Rigtigt dejlig lørdag aften herfra

/Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar